Пн-Нд: 9:30-22:00

Доставка і оплата

Безкоштовна від 1500 грн

Оформивши замовлення або після "замовлення в один клік" наш менеджер зв'яжеться з Вами для уточнення зручного часу та адреси доставки. Також по телефону ми можемо допомогти підібрати товар і проконсультувати його основні характеристики. У нас немає мінімального замовлення. Для нас всі замовлення є важливими, і ми виконаємо їх з належною відповідальністю.

#1 До відділення Нової Пошти або Justin

  • Терміни доставки 1 - 3 дні (відправка в день замовлення при оформленні до 15:00)
  • Ви отримаєте SMS-повідомлення з номером декларації
  • Уточнити конкретну дату отримання Вашого замовлення можна на сайті компанії перевізника
  • При отриманні, будь ласка, уважно огляньте замовлення на відповідність вибраної продукції та відсутність зовнішніх пошкоджень. У разі виникнення запитань, зв'яжіться з нашим менеджером за вказаним у рахунку номером телефону
  • Замовлення зберігається у відділенні не більше 5 робочих днів, після чого відправляється назад.


#2 Доставка кур'єром по м. Києву протягом 24 годин - 140 грн

  • Наступного дня з 9:00 до 21:00
  • Кур'єр дзвонить одержувачу за 30-60 хвилин до прибуття за адресою
  • Оплата за товар та доставку готівкою кур'єру або за фактом доставки переказом на картку Приват Банку


#3 Термінова доставка день у день - 220 грн

  • Якщо потрібно доставити замовлення швидко день у день до певного часу або до певної години
  • Термінова доставка зазвичай займає до 3-х годин
  • Є можливість вибрати товар із кількох позицій на місці
  • Включає послугу пізньої доставки після 21:00 (обговорюється не менше, ніж за 3 години до виїзду кур'єра)
  • Оплата за товар та доставку готівкою кур'єру або за фактом доставки переказом на картку Приват Банку


#4 Самовивіз (м. Київ) -15 грн

  • Забрати замовлення можна на відділенні Нової пошти №202 (Виноградар, просп. Георгія Гонгадзе, 5)
  • Отримання можливе день у день (при оформленні до 16:00) або наступного дня
  • Як тільки замовлення готове до видачі Ви отримаєте SMS-повідомлення з номером декларації
  • Замовлення зберігається у відділенні до 3-х днів
  • Для отримання при собі потрібно мати паспорт, права або Дію.
  • Оплата при отриманні (без комісії) або передплата на картку Приват Банку

Якщо з будь-яких причин жоден із способів доставки Вам не підходить, скажіть це менеджеру, ми намагатимемося зробити все можливе, щоб Ви отримали своє замовлення.

Зверніть увагу:

При кур'єрській доставці замовлення, будь ласка, розкрийте упаковку та уважно огляньте замовлення на відповідність вибраної Вами продукції та відсутність зовнішніх пошкоджень. Після того, як Ви переконалися в цілісності та правильній комплектації замовлення, сплатіть необхідну суму замовлення кур'єру. Якщо в умовах оплати було обрано «банківський переказ», кур'єру сплачується лише вартість доставки.

Перед відправкою весь товар перевіряється та страхується на повну вартість. При отриманні посилки Вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні служби доставки у присутності співробітника або за адресною доставкою у присутності кур'єра.

Всі питання та розбіжності щодо комплектації замовлення, відсутності товару або наявності браку вирішуються з інтернет-магазином zarva.com.ua, а не з представником перевізника. При виникненні подібної ситуації, будь ласка, повідомте про це нам за телефоном (096) 963 70 77 або (063) 571 70 77.

Консультації щодо товару, його якостей або способу застосування не належать до повноваження кур'єра або співробітника Нової Пошти. Усі питання Ви можете задати менеджеру інтернет-магазину.


Заміна бракованого товару

Якщо виявлено механічний дефект товару (наприклад, не працює розпилювач, пошкоджений флакон), ми обов'язково замінимо його на товар належної якості.

Повідомити про факт браку Ви можете на наш емейл info@zarva.com.ua або за телефонами (096) 963 7077, (063) 571 70 77 і наші співробітники вирішать проблему в найкоротші терміни.