Пн-Нд: 9:30-22:00

Cella Milano — чоловіча косметика

Cella Milano — чоловіча косметика

В кінці 19-го століття в Мілані життя вирувало: під яскравими вогнями ліхтарів гули модні кафешки, в театрах ставилися нові спектаклі, а по вулицях гуляли гладко голені чоловіки з доглянутими вусами і жінки з накрученим волоссям за тодішньою модою. Це був ідеальний час для процвітання бізнесу пов'язаного з красою, і новий бренд Cella запропонував ринку все необхідне щоб задовольнити нові потреби городян, включаючи мило для гоління, аромати, бріоліни та інші продукти для укладання волосся.

Повсюдно відкривалися барбершопи, від Парижа до Лондона ритуал гоління став важливою частиною в житті чоловіків. Гоління стало не рутиною, а затребуваним соціальним заходом, адже чоловіки ходили в барбершопи не тільки поголитися або постригтися, але і поспілкуватися, обговорити гарячі новини, політику і спорт. Барбершопи були місцем ритуалів і суспільного життя.

Виробники парфумерії змагалися в створенні формул, щоб розробити краще мило для гоління. В Італії першість взяли майстри по створенню мила, яким вдалося створити продукт топової якості. Вони відібрали кращі інгредієнти і повільно варили їх на паровому котлі, потім витримували мило кілька тижнів для повного дозрівання. До такого унікального способу створення мила для гоління призвели неймовірні старання, самовідданість і відданість працівників бренду Cella.

Заслуги творців неповторного мила для гоління Cella були відзначені золотою медаллю на всесвітній виставці в Мілані в 1906 році і в 1908 році нагороджені вищим орденом Grand Cross за досягнення в індустрії. Компанія Cella стала лідером в Італії в своїй ніші.

Мило для гоління Cella Shaving Soap Cream стало дуже популярним серед професійних барберів того часу. Його неймовірно концентрована формула, яку називали «extra extra super-pure» якісно виділила його на тлі подібних продуктів. Мило Cella гарантувало шикарну піну, а чудові зволожуючі властивості прекрасно живили щетину, спрощуючи прохід бритви і тим самим продовжуючи термін служби леза бритви.

Щотижнева зустріч з барбером для чоловіка була справою честі. Чоловіки зустрічалися для обговорення новин, спілкування без компанії другої половинки, для розмов про роботу або обговорення планів в бізнесі. Так зароджувались міцні довірчі відносини між клієнтом і професійним майстром.

Щоб зміцнити лояльність своїх клієнтів, в кінці року барбери дарували чоловікам незамінну річ того часу - кишеньковий календар, в якому були точно позначені робочі, вихідні та святкові дні. Також такий календар служив рекламою парфумів, мила для гоління і інших косметичних продуктів для чоловіків.

Безпечні бритви стали популярними після Першої світової війни. Їх винахід був ключовим для солдатів оскільки борода заважала протигазу щільно прилягати до обличчя. На той час більше 3,5 мільйонів солдатів армії США отримали безпечні бритви і леза в свій арсенал.

Ця подія слала ключовою - ритуал гоління, який зародився в барбершопі перекочував в домашню ванну кімнату, де він почав ставати щоденною рутиною. Благо бренд Cella тримав руку на пульсі коли це сталося, і підкоригував стратегію розвитку.

Керівники компанії дали завдання дизайнерам розробити коробку для свого продукту, яка б виділялася на тлі конкурентів. Результатом стала яскрава, кольорова упаковка із зображенням чоловіка в піжамі з пишною піною для гоління на обличчі. Ідея була в тому, щоб підкреслити, що ритуал гоління це таємний, особистий ритуал кожного чоловіка, який відбувається вранці вдома у ванній кімнаті - традиція, яка і до цього дня не втрачає своєї актуальності. Ось так і з'явився цей добродушний яоловічок на упаковці продукції Cella, а звуть його Mr. Felice (містер Щастя).

Кілограмова квадратна упаковка мила для гоління у вигляді квадратного бруска була розроблена для барбершопів. Барбери просто відламують шматочок мила в чашу, а решта залишається в оригінальній упаковці і зберігає свої властивості на довго. Для зручного використання мила вдома його почали поміщати в круглу посудину, яку називають чашею. Цікаво, що така чаша мила Cella, як ми звикли бачити сьогодні, робиться по протоколу, затвердженому в 1899 році.

У 50-х і 60-х з усіх радіоприймачів, безлічі плакатів і газет повторювався ранковий девіз: «Cella! Extra Extra Purissima! » (Челла екстра екстра чиста) або «Shampoo Cella Fa La Chioma Bella!» (Шампунь Челла робить ваше волосся гарніше).



Фильтр
Бренд Cella Milano
Об'єм / вага 150 мл
Країна виробництва Італія
Аромат хвойний^пряний / спеції
Бренд Cella Milano
Об'єм / вага 75 мл
Тип упаковки / флакона тюбик
Тип шкіри сухая^проблемна
Країна виробництва Італія
Аромат класичний чоловічий
Бренд Cella Milano
Об'єм / вага 150 мл
Тип упаковки / флакона тюбик
Тип шкіри всі типи
Країна виробництва Італія
Аромат мигдаль
Бренд Cella Milano
Об'єм / вага 150 мл
Тип упаковки / флакона пластик
Тип шкіри всі типи
Країна виробництва Італія
Аромат мигдаль
Бренд Cella Milano
Об'єм / вага 1000 г
Тип упаковки / флакона папір
Тип шкіри всі типи
Країна виробництва Італія
Аромат мигдаль
Ціна:
648 грн.
Бренд Cella Milano
Об'єм / вага 50 мл
Тип упаковки / флакона скло^з піпеткою
Країна виробництва Італія
Аромат евкаліпт^пряний / спеції^свіжий
Бренд Cella Milano
Об'єм / вага 200 мл
Специфіка рідкий шампунь
Тип волосся усі типи
Тип упаковки / флакона пластик^з дозатором
Країна виробництва Італія
Аромат хвойний^пряний / спеції