Uppercut Deluxe — чоловіча косметика
Нетлінний стиль барбершопів 1950-х років і його яскравий послідовник Willy Uppercut Oshea послужили стимулом до відродження класичного, і в той же час сучасного, підходу до груммінга.
Народжений в Австралії, бренд Uppercut Deluxe з гордістю випускає широку лінійку продукції косметики для чоловіків з кращих інгредієнтів. Таким чином, ми отримуємо продукт високої салоннї якості, але без зайвої химерності і прикрас.
Бренд був створений завдяки креативному мисленню і пристрасті до роботи Luke Newman і Steve Purcell, що дружили з дитинства і захоплювалися барберським мистецтвом, катанням на скейті і серфінгом.
Люк Ньюмен відкрив для себе світ барберів в Портленді, штат Орегон, коли зі своїм другом відразу після школи будував майданчик для скейтерів. Там поблизу був крутий олдскульний барбершоп, куди він частенько заглядав, кожен раз захоплюючись наскільки мистецтво барберів актуально в будь-який час і епоху. Він розумів, що це професія, якій він зможе присвятити все життя.
Стів Парсел вже 13 років практикує барберське мистецтво. Однак стимул до початку роботи був досить неоднозначний. Стів ненавидів вчитися в школі, а його батько наполягав, щоб його син здобув професію. Тому Парсел вирішив скористатися можливістю закинути подалі ненависні підручники і оволодіти знаннями барберів.
Кожен з друзів любив своє заняття і трохи пізніше вони вирішили відкрили заклад, де можна було б не тільки підстригтися, але і просто провести час і розслабитися - свій власний барбершоп. В ті часи барберство не надто цінувалося в Австралії і багато хто його не розумів. Люк і Стів були щирі у своєму починанні і вивчили всі премудрості барберського мистецтва ще до того, як воно стало популярним і широко затребуваним.
Бренд Uppercut народився тому що, використовуючи наявні на той момент продукти для укладання волосся, барбери не отримували бажаного ефекту. Вони мріяли використовувати в своїй роботі продукцію, яка б давала відмінний результат, і вони могли б ним пишатися. Зібравши команду кваліфікованих хіміків, почалися експерименти з різними формулами свого власного продукту для укладання волосся. Пройшов рік перед тим, як був отриманий перший гідний широкої публіки результат - помада Deluxe Pomade. Це був плід великої праці і любові до своєї професії двох барберів.
Назва бренду походить від прізвиська діда Ньюмана, який за часів великої депресії був боксером в Австралії. Дід Віллі був досить жорсткою людиною, здатною вистояти не тільки на рингу, а й витримати сильний удар долі. Його девіз звучав так: "важкий початок служить хорошому кінцю". Це означало, що ти повинен дійсно сильно постаратися, щоб потім насолоджуватися гарними плодами своєї праці. Попит в світі на продукцію Uppercut Deluxe ріс, тому Willy Uppercut OShea заснував компанію, яка почала свій розвиток згідно його життєвому девізу - із зусиллями до успіху. Сьогодні його справа процвітає і розвивається, випускаючи високоякісну продукцію, яка воістину здатна витримати будь-який удар і зберегти бездоганний вигляд!